Novosti
26.09.2023.
Korporativne vesti

Coface pokreće API Portal, novu digitalnu platformu posvećenu API rešenjima

Coface pokreće API Portal, novu digitalnu platformu posvećenu API rešenjima

Nova digitalna platforma Coface pruža našim klijentima i distributivnim partnerima čitav niz API rešenja (Aplikacioni programski interfejsi).
 
Coface API portal je dizajniran uglavnom za menadžere i finansijske direktore, koji sada mogu da koriste Coface usluge i stručnost iz svog radnog okruženja (preko poslovnih aplikacija, specijalizovanog softvera, itd.) za efikasnije upravljanje poslovnim rizicima.
 
 

Direktan pristup Coface uslugama i podacima širom sveta

Coface ulaže u ovu oblast sa ciljem da svojim klijentima obezbedi napredna digitalna rešenja za upravljanje kreditnim rizikom, u skladu sa najboljim tržišnim standardima.
 
Jednostavan za korišćenje, Coface API portal trenutno nudi 26 API proizvoda u oblasti osiguranja od šteta ili poslovnih informacija, sa pristupom uslugama Coface i jedinstvenim podacima za više od 188 miliona kompanija. Zahvaljujući ovim rešenjima, Coface klijenti mogu da racionalizuju određene troškove (razvoj, održavanje) uz uštedu vremena i resursa.
 

Zahtev da programeri omoguće personalizovano korisničko iskustvo

Druga namena API portala je da odgovori na potrebe IT programera Coface poslovnih korisnika, koji su takođe zainteresovani za rešenja Grupe. Ova platforma sada omogućava jednostavan Coface interfejs, ali i dizajn prilagođenih API-ja na osnovu specifičnih karakteristika njihovih poslovnih aplikacija ili njihovog sektora aktivnosti.

Povezivanje sa klijentima je ključni izazov za coface i njegove klijente

Nekoliko meseci nakon lansiranja Alik-a, digitalnog asistenta za upravljanje poslovnim rizicima, za svoje osiguranike, Coface nastavlja svoje inicijative da svojim klijentima pruži viši nivo povezanosti i podrži ih u digitalizaciji njihovih aktivnosti.
 
"Ovo je nova faza partnerstva koje razvijamo sa našim klijentima. Povezivanje je suštinski deo korisničkog iskustva danas, na isti način na koji je bilo od suštinskog značaja za preduzeća da imaju sopstvenu web stranicu 2000-ih ili da razviju sopstvenu mobilnu aplikaciju.Ova rešenja zadovoljavaju sve veće zahteve naših korisnika za većom efikasnošću, boljim korisničkim iskustvima i razvojem novih usluga.Uvereni smo da je povezanost glavni način pružanja kvalitetnijih usluga našim klijentima i raznovrsnost ponude u naše tržište", naglašava Bris Tariel, direktor za inovacije Grupe.

Vrh strane
  • Serbian
  • English