Coface lansira svoj novi korporativni sajt, alat koji pomaže kompanijama u sprečavanju komercijalnog rizika i zaštiti transakcija.
Nakon implementcije svog novog vizuelnog identiteta, Coface je redizajnirao i svoju internet prezentaciju. Ovaj ključni uspeh izražava specifičnu posvećenost Grupe kao kredit-osiguravača koja je u službi kompanijama i koja omogućava bezbedne razmene širom sveta, kao što je izraženo sloganom "Coface for safer trade".
"Naš novi korporativni sajt je odraz jedinstvenosti i modernizacije Grupe . To je veza koja ujedinjuje Coface sa svojim klijentima i partnerima u 97 zemalja. Takođe to je efikasan alat razvijen da pomogne našim klijentima da donesu najbolje odluke u pravom trenutaku, bez obzira da li je u pitanju procena rizika ili pokrivanje rizika.", izjavljuje Jean-Marc Pillu, Chief Executive Officer of Coface.
Dinamičniji, informativniji, sa olakšanim pristupom
Coface.com sajt Coface grupe je prošao kroz potpune promene, kako u svom dizajnu tako i u sadržaju. Grafika je potpuno različita u odnosu na stari sajt, sadrži novi identitet - logo, tipografiju, palete boja, ikonografiju u cilju predstavljanja poslovnih ljudi koje Coface podržava svakodnevno. Optimizovana navigacija omogućava lako pretraživanje i poboljšan pristup informacijama.
Različit auditorijum (kupci, potencijalni kupci, poslovni partneri, mediji ) imaju koristi od poboljšane i informativnije prezentacije Coface globalnog poslovanja i rešenja, kao pomoć u zaštiti kompanija od rizika bankrota kupca.
Namenski prostor demonstrira Coface-ovu snažnu stručnost u proceni i sprečavanju rizika preduzeća.
Više nego ikada Coface stavlja kupca u jezgro svog poslovanja, nudeći direktan i efikasan pristup svoje stručnosti u proceni i sprečavanju rizika.
Među alatima koji su na raspolaganju preduzećima: globalna mapa rizika zemlje - poboljšana i restrukturirana - i dve sekcije ("Vesti i Publikacije " i " Ekonomska istraživanja") posvećeni su sveobuhvatnoj analizi rizika zemlje i sektora širom sveta.