Novosti
21.01.2013.
Korporativne vesti

Novi identitet i novi slogan za Coface

Novi identitet i novi slogan za Coface
Od 2011. godine, Coface se refokusirao na svoju osnovnu delatnost, kreditno osiguranje i reorganizovao se da bi se poboljšao način na koji podržava svoje klijente u nestabilnom ekonomskom okruženju. U tom duhu, Grupa sada ima novi vizuelni identitet i novi slogan: "Coface za bezbedniju trgovinu“. Kao jedinstven znak jednog međunarodnog brenda, ovaj novi identitet se uvodi od 21. januara 2013. u 66 članica grupe Coface. 

 "Novi vizuelni identitet koji je pokrenut danas odražava suštinsku transformaciju kompanije Coface tokom protekle 2 godine. Naš novi slogan izražava našu specifičnu dodatu vrednost kao kreditnog osiguravača i čvrsto obećanje našim klijentima: bezbednija trgovina širom sveta", objašnjava Žan-Mark Pilu, izvršni direktor Grupe Coface.
 

Novo pozicioniranje brenda, simbol snažne posvećenosti klijentima

 

Novo pozicioniranje brenda kompanije Coface zasnovano je na  prednostima kreditnog osiguravača: njegovoj stručnosti u proceni i sprečavanju rizika i rešenjima koja se pružaju kompanijama da bi se zaštitile od rizika neizmirenja finansijskih obaveza od strane klijenata i tako im omogućava da se bezbedno razvijaju.
Novi slogan Grupe odražava sledeće: "Coface za bezbedniju trgovinu", simbol snažne posvećenosti kompanije Coface prema klijentima.
 

 

Novi imidž za nove ambicije

Novi vizuelni identitet kompanije Coface, dizajniran od strane francuske agencije W & Cie, lakši je i snažniji. Svaka komponenta ovog identiteta (logo, tipografija, opseg boja, raspored, itd.) dizajniran je tako da odražava i podržava novi strateški pravac Grupe.Grafička igra između slova 'C' i 'D' u logotipu, koji se spajaju kao dve ruke, izražava odnos poverenja koji Coface održava sa svojim klijentima. Različita boja ova dva slova ukazuje na komplementarnost: klijenti kompanije Coface i sami imaju klijente. Na kraju, povezivanje C i O podseća na simbol beskonačnosti, koji učvršćuje ovaj brend u ovom poslu aludirajući na ceo univerzum podataka i beskrajne mogućnosti.

Na isti način, ikonografski univerzum koji predstavlja poslovne ljude koje Coface podržava, stavlja kupca u centar pažnje kompanije Coface.

U logotipu i grafici se koristi plava i svetlo zelena boja. Plavo je deo nasleđa kompanije Coface i obezbeđuje kontinuitet sa prethodnim logotipom. Što se tiče nove zelene, ona potvrđuje jedinstvenost i modernizaciju Grupe.

Preuzmite ovo obaveštenje za štampu : Novi identitet i novi slogan za Coface (48,65 kB)
Vrh strane
  • Serbian
  • English